wtorek, 18 sierpnia 2015

Niedziela dla włosów (27)



Podczas ostatniej niedzieli dla włosów postanowiłam wypróbować zakupiony w biedronkowej promocji olej z orzechów włoskich, zanim zginie w czeluściach kuchni.

Czego użyłam ?

- olej z orzechów włoskich nałożony na ok. 3 godziny
- pszeniczno - owsiany szampon Sylveco
- wygładzająca odżywka Sylveco 
- serum Avon

Efekt:


Włosy po użyciu oleju były przyjemnie miękkie w dotyku, nawilżone i nieobciążone, czyli nowy nabytek sprawdził się rewelacyjnie. Podczas trwających ostatnio upałów, wyjątkowo zaplatałam warkocze do snu, więc i efekt na zdjęciu mocno falujący. Szkoda tylko, że takie falowanie utrzymało się może z 4 godziny, a wieczorem prezentowałam lwią fryzurę :).


25 komentarzy:

  1. Używałam oleju i dobrze działa, ale okropnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, nie pachnie zbyt ładnie :)

      Usuń
  2. Juz Cie prawie nie widac zza tych wlosow;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał co za burza włosów, śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zapolowałam na ten olej podczas biedronkowej promocji, mam nadzieję, że spisze się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ty to masz włosy - godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tego oleju :) efekt jak zwykle piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego oleju, za to pierwsze testy odżywki Sylveco wypadły pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoooo jaka objętość! Faktycznie fryzura godna miana lwiej grzywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam ten olejek i spisuje się u mnie świetnie! super wygładza, jednak zapach pozostawia wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłabyś cudownym królem sawanny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłabyś cudownym królem sawanny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne włosy! :*
    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy Twoje włosy wciąż gęstnieją? Bo mam wrażenie, że masz ich coraz więcej :))
    Nigdy nie używałam oleju z orzechów, jestem ciekawa, jak pachnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już nie gęstnieją, i to tylko takie wrażenie większej gęstości po rozczesaniu warkoczykowych fal :)

      Usuń
  14. Nawet nie wiedzialam, ze w Biedronce byl do kupienia taki fajny olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie widziałam na innych blogach i zaraz pobiegłam kupić :)

      Usuń
  15. Zazdroszczę długości ;) ślicznie błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te fale po warkoczu sa mega, a objetosc Twoich wlosow powala mnie na kolana :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeeejku jakie włosiska! Ile Ty ich masz? Piękna długość :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować w końcu ten olej.W biedrze go jeszcze nie widziałam.Wow ile Ty masz włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń