niedziela, 8 listopada 2015

Niedziela dla włosów (33) - loki na chusteczkach nawilżanych


Ostatnia NdW może nie obfitowała w intensywną pielęgnację włosów, ale efekt wyszedł tak dobrze, że z chęcią się nim pochwalę. Znowu zachciało mi się loków utworzonych z chusteczek nawilżanych. Z tym, że ostatnio wykorzystałam tylko piankę, a teraz w ruch poszedł żel, który okazał się receptą na loki utworzone na całej długości, a nie tylko na końcówkach. Tak, jak można zobaczyć w tym przypadku. Dotychczas miałam niewielki kontakt z drogeryjnymi żelami do włosów. Jedynie od czasu do czasu podkradłam mężowi. Taki żel kojarzył mi się z posklejanymi i niemiłosiernie sztywnymi włosami. Ostatnio zaryzykowałam, zaopatrzyłam się w żel firmy Natura Siberica i okazało się, że był to strzał w 10. Włosy pozostały miękkie, nieposklejane, a jednocześnie fryzura była utrwalona. Oczywiście odrobina lakieru do włosów okazała się niezbędna, ale i tak jestem mile zaskoczona, że loki utworzyły się na całej długości, trzymały się dłużej, niż zwykle. Z chusteczkami na głowie, spało mi się wygodniej, niż w papilotach i naprawdę jestem coraz bardziej zachwycona tym sposobem na uzyskanie loków. 

Efekt: 

70 komentarzy:

  1. Jakie piękne i zdefiniowane loki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w szoku, że wyszły takie zdefiniowane :)

      Usuń
  2. Masz piękne włosy :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie boskie loki! Ja teraz też kręcę i kręcę. Żel ten również mam, ale póki co jeszcze w fazie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może tak wymiana ? Podaruję Ci moje włoski w zamian za twoje ! Siedzę i nie mogę się napatrzeć jak pięknie wyglądają ! Cudne ! Dawno nie widziałam tak pięknych loków, koloru włosów i długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...czemu nie ? Możemy się zamienić, ciekawa jestem jakbym wyglądała w blondzie :)

      Usuń
  5. Jejku jakie są piękne! Siedzę i wpatruje się w ekran jak sroka w kość, niesamowity skręt udało Ci się uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, skręt udał się, jak nigdy :)

      Usuń
  6. Jejku jakie są piękne! Siedzę i wpatruje się w ekran jak sroka w kość, niesamowity skręt udało Ci się uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne loki;)) do tego błyszczące i dłuugie włosy, przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę uwierzyć że to po poprostu ze zwykłych nawilżanych chusteczek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam uwierzyć, jakie cudeńka wyszły po takich chusteczkach :)

      Usuń
  9. Wyglądają przecudownie i bardzo naturalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Taki prosty sposób, a loczki jakie udane wychodzą :)

      Usuń
  11. przecudowne loczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko jak cudnie, cudne, CUDNIE! :)
    Kusisz mnie tym żelem. Nie kuś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja baardzo go polubiłam, może z Tobą będzie tak samo ? :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Byłam zaskoczona, że wyszedł taki fajny efekt :)

      Usuń
  14. jakie piękne, mięciutkie loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło fajnie i lepiej niż ta szopa co zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to bym chciała mieć taką szopę gęstych włosów i zazdroszczę właścicielce.

      Usuń
  16. Wooooow *.* Jakie genialne loki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your post, great content!

    Only 6 MORE MONDAYS till CHRISTMAS!!

    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  18. Jee jakie piękne loki.Też jestem zachwycona tym żelem, fajne i trwali loki mi tworzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie żel przypadł do gustu :)

      Usuń
  19. Powaliły mnie te loki! Wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie długie i piękne och, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudowne, jeeju :) naprawdę piękny efekt...koniecznie sama muszę poeksperymentować z chusteczkami, ale może poczekam aż włosy będą dłuższe :) bo u Ciebie jest wręcz nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super loczki :) Musze koniecznie wypróbować ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog, pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.
    http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepieknie wyszlo :)!!! Mam ten zel, ale dawno go nie uzywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio ten żel o dziwo jest często wykorzystywany :)

      Usuń
  25. Przepiękne! Ciekawe jak moje prostaki zareagowałyby na chusteczki nawilżane :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne masz włosy Aniu po tych chusteczkach ;) W sumie jak zawsze ;) Szczerze powiedziawszy, to jeszcze nie próbowałam kręcić włosów chusteczkami, choć planuję wypróbować ten patent już od dawna ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w Twoich lokach <3
    aż nie mogę się doczekać kiedy moje mi wreszcie urosną i będę mogła z nimi coś wreszcie pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz jak Księżniczka w takich loczkach <3

    OdpowiedzUsuń