niedziela, 8 listopada 2015

Niedziela dla włosów (33) - loki na chusteczkach nawilżanych


Ostatnia NdW może nie obfitowała w intensywną pielęgnację włosów, ale efekt wyszedł tak dobrze, że z chęcią się nim pochwalę. Znowu zachciało mi się loków utworzonych z chusteczek nawilżanych. Z tym, że ostatnio wykorzystałam tylko piankę, a teraz w ruch poszedł żel, który okazał się receptą na loki utworzone na całej długości, a nie tylko na końcówkach. Tak, jak można zobaczyć w tym przypadku. Dotychczas miałam niewielki kontakt z drogeryjnymi żelami do włosów. Jedynie od czasu do czasu podkradłam mężowi. Taki żel kojarzył mi się z posklejanymi i niemiłosiernie sztywnymi włosami. Ostatnio zaryzykowałam, zaopatrzyłam się w żel firmy Natura Siberica i okazało się, że był to strzał w 10. Włosy pozostały miękkie, nieposklejane, a jednocześnie fryzura była utrwalona. Oczywiście odrobina lakieru do włosów okazała się niezbędna, ale i tak jestem mile zaskoczona, że loki utworzyły się na całej długości, trzymały się dłużej, niż zwykle. Z chusteczkami na głowie, spało mi się wygodniej, niż w papilotach i naprawdę jestem coraz bardziej zachwycona tym sposobem na uzyskanie loków. 

Efekt: 

65 komentarzy:

  1. Jakie piękne i zdefiniowane loki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w szoku, że wyszły takie zdefiniowane :)

      Usuń
  2. Masz piękne włosy :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wyszły Ci te loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie boskie loki! Ja teraz też kręcę i kręcę. Żel ten również mam, ale póki co jeszcze w fazie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może tak wymiana ? Podaruję Ci moje włoski w zamian za twoje ! Siedzę i nie mogę się napatrzeć jak pięknie wyglądają ! Cudne ! Dawno nie widziałam tak pięknych loków, koloru włosów i długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...czemu nie ? Możemy się zamienić, ciekawa jestem jakbym wyglądała w blondzie :)

      Usuń
  6. Jejku jakie są piękne! Siedzę i wpatruje się w ekran jak sroka w kość, niesamowity skręt udało Ci się uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie są piękne! Siedzę i wpatruje się w ekran jak sroka w kość, niesamowity skręt udało Ci się uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne loki;)) do tego błyszczące i dłuugie włosy, przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę uwierzyć że to po poprostu ze zwykłych nawilżanych chusteczek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam uwierzyć, jakie cudeńka wyszły po takich chusteczkach :)

      Usuń
  10. Wyglądają przecudownie i bardzo naturalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Taki prosty sposób, a loczki jakie udane wychodzą :)

      Usuń
  12. przecudowne loczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko jak cudnie, cudne, CUDNIE! :)
    Kusisz mnie tym żelem. Nie kuś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja baardzo go polubiłam, może z Tobą będzie tak samo ? :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Byłam zaskoczona, że wyszedł taki fajny efekt :)

      Usuń
  15. jakie piękne, mięciutkie loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz cudowne kręciołki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło fajnie i lepiej niż ta szopa co zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to bym chciała mieć taką szopę gęstych włosów i zazdroszczę właścicielce.

      Usuń
  18. Wooooow *.* Jakie genialne loki ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jee jakie piękne loki.Też jestem zachwycona tym żelem, fajne i trwali loki mi tworzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie żel przypadł do gustu :)

      Usuń
  20. Powaliły mnie te loki! Wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie długie i piękne och, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudowne, jeeju :) naprawdę piękny efekt...koniecznie sama muszę poeksperymentować z chusteczkami, ale może poczekam aż włosy będą dłuższe :) bo u Ciebie jest wręcz nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super loczki :) Musze koniecznie wypróbować ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepieknie wyszlo :)!!! Mam ten zel, ale dawno go nie uzywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio ten żel o dziwo jest często wykorzystywany :)

      Usuń
  25. Przepiękne! Ciekawe jak moje prostaki zareagowałyby na chusteczki nawilżane :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne masz włosy Aniu po tych chusteczkach ;) W sumie jak zawsze ;) Szczerze powiedziawszy, to jeszcze nie próbowałam kręcić włosów chusteczkami, choć planuję wypróbować ten patent już od dawna ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w Twoich lokach <3
    aż nie mogę się doczekać kiedy moje mi wreszcie urosną i będę mogła z nimi coś wreszcie pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz jak Księżniczka w takich loczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń